وبلاگ اختصاصی روستای حاج سلیم محله

وبلاگ اختصاصی روستای حاج سلیم محله

حاج سلیم محله - رضا بژکول این وبلا گ جهت بیان و پی گیری مشکلات روستای حاج سلیم محله تشکیل شده است.
وبلاگ اختصاصی روستای حاج سلیم محله

وبلاگ اختصاصی روستای حاج سلیم محله

حاج سلیم محله - رضا بژکول این وبلا گ جهت بیان و پی گیری مشکلات روستای حاج سلیم محله تشکیل شده است.

پیشنهاد استاد دکتر سریع القلم برای نوروز 1395 (لطفا بکار بندید و به دیگران نیز انتقال دهید)

پیشنهاد استاد دکتر سریع القلم برای نوروز 1395 (لطفا بکار بندید و به دیگران نیز انتقال دهید)

یادداشتی برای نوروز ۱۳۹۵

محمود سریع­ القلم

 

با خود عهد می­کنم که طی سال ۱۳۹۵، پنج مورد زیر را با دقت انجام دهم:


۱- بیشتر سئوال کنم تا قبول کنم؛


۲- ده درصد مصرف آب، برق، بنزین و گاز را کم کنم


۳- کتاب شعاع شمس دکتر غلامحسین دینانی را دوبار بخوانم؛


۴- نیم روز در هفته برای شناخت و مبارزه با خودخواهی­های خود، وقت بگذارم؛


۵- با دو نفر بهتر از خودم، بسیار معاشرت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.